">">">">">">">">">

Nauka „Dzielenia się”

Wieści zza oceanu: Heroic Imagination Project został oficjalnym partnerem „Eksploratorium Nauki Dzielenia się”. Obecnie trwają prace nad tworzeniem nowych eksponatów podłogowych i innych, które będą wykorzystywane w klasach na wszystkich poziomach kształcenia.

 …

Nauka ‚Dzielenia się’. Badanie konkurencji, współpracy i interakcji społecznych.

Lubisz konkurować? Potrafisz negocjować? W jaki sposób podejmujesz decyzje o dzieleniu się, pomaganiu i współpracy z innymi? A w jaki sposób naukowcy badają tego typu interakcje społeczne?

Takie pytania są w sercu „Eksploratorium Nauki Dzielenia się”.

Na wystawę zaprojektowane zostały eksponaty i atrakcje, które pozwalają ludziom eksperymentować z interakcjami społecznymi, ćwiczyć strategie współpracy z innymi i przede wszystkim poznać różnego rodzaju badania naukowe dotyczące ludzkich zachowań.

planowanie

Jako uczestnik będziesz musiał się zastanowić czy zaufać swojemu znajomemu z pistoletem wodnym w Fontannie Zaufania. (Oblejesz go czy tylko opryskasz?) . Będziesz współpracować z innymi w zarządzaniu wirtualnym oceanem w TextFish. (Jak długo przetrwa populacja ryb?) A we Freeloader’ze będziesz musiał wybrać między działaniem na rzecz własnych bezpośrednich interesów a pracą dla dobra grupy. (Dlaczego nie zdobywać jak najwięcej punktów niezależnie od tego co robią inni?)

Prezentowane doświadczenia to nie tylko zabawa. Musimy stawiać czoła wielu krytycznym wyzwaniom, takim jak kryzys energetyczny, konflikty międzynarodowe, zmiany klimatu, upadek ekosystemu, które obracają się wokół percepcji, oczekiwań i interakcji społecznych. Ostatecznie, „Nauka Dzielenia się” pozwala zastanowić się nad czynnikiem ludzkim w sercu najbardziej palących problemów współczesnego świata.

 …

Partnerzy akcji:
– „The Museum of Life and Science”, Durham, North Carolina
– „Dialogue Social Enterprise”, Hamburg, Germany
The Heroic Imagination Project, San Francisco
– Twilio.org
– ABC7, Oficjalny Partner Medialny

www.exploratorium.edu/visit/west-gallery/science-of-sharing

Ten materiał jest oparty na pracy wspieranej przez National Science Foundation, oznaczony jako Grant  nr 1114781.
Wszelkie opinie, wnioski, zalecenia i konkluzje przedstawione w niniejszym materiale są poglądami autorów projektu i nie musza odzwierciedlać poglądów National Science Foundation.

 

Wykorzystano oryginalny tekst ze strony „Exploratorium Science of sharing”
www.exploratorium.edu [30.11.2014]

 

Wyrażasz zgodę na tzw. "ciasteczka" korzystając z tej witryny internetowej. Więcej informacji..

Pliki cookies na tej stronie internetowej są włączone, aby zapewnić Ci jak najlepsze przeglądanie. Jeśli używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie po kliknięciu "Akceptuj", to wyrażasz zgodę na to zgodę. Wyciąg z polityki bezpieczeństwa: §3. Pliki cookies 17. Witryna www.hip.org.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego. 18. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszej witryny, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy w celu optymalizacji działań.

Zamknij.